Betaalinfo

Ontdek de betaalmethodes van de grote webshops

  • Webwinkels ↓
  • Betaalmethodes ↓
  • Retourlabels ↓
  • ❤️

✅ de Bijenkorf

1. Wat koop je bij de Bijenkorf?
2. Waarom bij de Bijenkorf bestellen?
3. Wat zijn de betaalmogelijkheden bij de Bijenkorf?

Wat koop je bij de Bijenkorf?

Dameskleding. Herenkleding. Kinderkleding. Cosmetica. Verzorgingsproducten. Woondecoratie. Schoenen. Speelgoed. Juwelen. Horloges. Meubels. Koffers. Reistassen. Elektronica. Woonaccessoires. Verlichting.

Waarom bij de Bijenkorf bestellen?

Online warenhuis. Persoonlijk stijladvies van stylisten. Gratis levering boven 100 euro én altijd voor members. Gratis retourneren, bedenktijd van 100 dagen. De klantenservice van De Bijenkorf is elke dag tussen 08:00 uur en 24:00 uur bereikbaar via chat, Facebook, Twitter, WhatsApp, telefoon of e-mail. Als je op maandag tot en met vrijdag vóór 22.00 bestelt dan is de levering de volgende dag. Outlet met extra korting. Extra exclusieve voordelen voor members en elke keer wanneer je een aankoop doet met de Bijenkorf Card spaar je punten die je in kunt wisselen voor shoptegoed. Je wordt member als je voor minstens €750 per jaar koopt bij de Bijenkorf.

Wat zijn de betaalmogelijkheden bij de Bijenkorf?

In deze webwinkel betaal je met iDeal, MasterCard, VISA, American Express, PayPal, Bancontact, Sofort, Klarna. Betalen met een cadeaubon is ook mogelijk.

Ga naar de Bijenkorf

Zie ook ↓

✅ The Grasshopper
✅ Bol.com
✅ Lucardi
✅ SHEIN België bestellen
✅ INNO
✅ Torfs
✅ The Butchery

Home | Webwinkels | Betaalmethodes | Retourlabels | Over deze website | Privacy | Cookies | Contact

Beheer cookie toestemming
Wij gebruiken technologieën zoals cookies om informatie over uw apparaat op te slaan en/of te raadplegen. We doen dit met als doel om de beste ervaring te bieden en om gepersonaliseerde advertenties te tonen. Door in te stemmen met deze technologieën kunnen wij gegevens zoals surfgedrag of unieke ID's op deze site verwerken. Als u geen toestemming geeft of uw toestemming intrekt, kan dit een nadelige invloed hebben op bepaalde functies en mogelijkheden.
Functioneel Altijd actief
De technische opslag of toegang is strikt noodzakelijk voor het legitieme doel het gebruik mogelijk te maken van een specifieke dienst waarom de abonnee of gebruiker uitdrukkelijk heeft gevraagd, of met als enig doel de uitvoering van de transmissie van een communicatie over een elektronisch communicatienetwerk.
Voorkeuren
De technische opslag of toegang is noodzakelijk voor het legitieme doel voorkeuren op te slaan die niet door de abonnee of gebruiker zijn aangevraagd.
Statistieken
De technische opslag of toegang die uitsluitend voor statistische doeleinden wordt gebruikt. De technische opslag of toegang die uitsluitend wordt gebruikt voor anonieme statistische doeleinden. Zonder dagvaarding, vrijwillige naleving door uw Internet Service Provider, of aanvullende gegevens van een derde partij, kan informatie die alleen voor dit doel wordt opgeslagen of opgehaald gewoonlijk niet worden gebruikt om je te identificeren.
Marketing
De technische opslag of toegang is nodig om gebruikersprofielen op te stellen voor het verzenden van reclame, of om de gebruiker op een website of over verschillende websites te volgen voor soortgelijke marketingdoeleinden.
Beheer opties Beheer diensten Beheer {vendor_count} leveranciers Lees meer over deze doeleinden
Bekijk voorkeuren
{title} {title} {title}